Socialna psihologija je razvila mnoštvo teorij s področja socialnega vplivanja. Na področju znanstvenega preučevanja transa njegovih fenomenov in na področju hipnoterapije in neverbalne hipnoze pa uporabljamo dva osnovna pojma, ki v svojem bistvu vsebujeta psihološko vplivanje. Gre za sugestijo in avtosugestijo. Učitelji se pogosto ne zavedamo nezavedne moči sugeriranja in avto-sugeriranja sebi in procesa avtosugeriranja, ki jih s svojimi sugestijami povzročamo učencem. Sladek na zelo preprosti, vendar praktičen način svetuje, ko pravi:  »Ni dovolj, da ima učitelj rad svoje učence, predvsem je potrebno, da ima tiste osebne lastnosti, ki jih kot dobronamerni  starši in učitelji želimo, da jih imajo naši otroci in mladostniki. «Današnji staši in učitelji naj bi v komunikaciji s šolarji in svojimi otroki in mladostniki razvijali in negovali  pozitivne in dobre sugestije. Sladek poudarja, da je na prvem mestu podobno razmišljanje med učiteljem in učencem oziroma podobni miselni nastavki, da so v pogovoru z njimi blagi in obenem odločni. Blagost in odločnost sta dve plati istega kovanca. Do šolarjev učitelji naj ne bi bili grobi, za grobostjo se skriva nevarnost, da pri šolarjih izzovemo avtosugestijo strahu in sovraštva. Prav tako učitelj ne bi smel govoriti pred šolarji prostaško in uporabljati žaljivih in vulgarnih besed. Na vprašanja učencev  prisoten učitelj z navdihom iz srca  odgovarja z ljubeznijo namesto, da jih odbija z besedami: »Kako si dolgočasen, pusti me na miru, ni zdaj časa za to…ali celo, da zmerja šolarje kot na primer: » Ti si lenoba, ti si zdolgočasen, iz tebe nič ne bo, nisi sposoben, nimam zdaj časa zate!

Lenobi se zoperstavimo, da šolarja navajamo na dnevno rutino in ga vsake toliko časa pohvalimo z besedami, kot so: »O, danes si pa naredil bolje nalogo kot običajno, bravo, to si pa res lepo napisal in si bolje zapomnil. Šolar, ki dobi laskavo pohvalo od učitelja in ki ni bil  tega nikoli navajen, bo  naslednjič bolje naredil nalogo. Prisoten in srčno navdušujoč učitelj korak za korakom krepi šolarjev pogum. Le-ta bo  nekega lepega dne postal marljiv in učljiv (R. Sladek, 1967: 45).  Ponavljanje je mati učenosti, pravi latinski rek (repetitio mater studiorum est). S ponavljanjem utrdimo naučeno. Starodavni mojstri hipnotizma in hipnoze poudarjajo moč ponavljanja v dobrem in slabem. Negativne sugestije, kakor tudi pozitivne sugestije se s ponavljanjem utrjujejo v naši zavesti. R. S. Sladek svetuje staršem naj pri učencih, ki niso motivirani za učenje 20 do 25 krat ponovijo, kar od njih želijo.

Vir: Rast. S. Sladek, Sugestija, avtosugestija, hipnoza, Svetozarevo, 1967